Manga Yorumu | Tsugami Ooba - Takeşi Obata | Death Note

12 Mart 2017 Pazar


Manga Adı/Orijinal: Death Note - Desu Noto (Ölüm Defteri)
Manga Yazarı: Tsugami Ooba
Manga Çizeri: Takeşi Obata
Çeviri: H. Can Erkin
Basım: Akılçelen Kitaplar

Mutlu pazarlar minna-san!  Bu kez bir farklılık yaptım ve manga ile geldim. Death Note serisini çoğu kimse duymuştur. Artık kült haline geldi.  Aslında mangaları uzun zamandır almıştım ve kitaplığımda duruyordu ama animesini beş defa izlediğimden olsa gerek ertelenmiştim okumayı. Araya başka kitaplarda girince seri tamamlanmış olmasına rağmen benim elimde sadece ilk dört serisi var.
En yakın zamanda tamamlamam lazım tadı damağımda kaldı.  Zaten manga ve çizgi romanlar bir oturuşta okunuyor. Biz konuya geçelim. :)

Konusu: 

Konuya gelecek olursak; Yagami Light (Kira), derslerinde çok başarılı zeki bir oğrencidir. Bir gün eline Death Note (Ölüm Defteri) isimli defter geçer ve dünyadaki tüm suçluları öldürmeye yemin eder. Ancak karşısında sadece ilgisini çekecek davalarla ilgilenen üstün zekalı dedektif L (Lawliet) çıkacaktır.

Alıntılar:



Yagami Light/Kira: Hep savunmada olursan asla kazanamazsın, kazanmak için saldırmak zorundasın.







L/Lawliet: Hayatını riske atmak ve hayatını mahvedecek bir şey yapmak tamamen zıt şeyler. 






Yorumum: 

 Animesini izlediğim zamanlar bu seriyi herkese övüyordum, durum hala da öyle.  Animesini mutlaka izleyin derim ilgiliyseniz ama mangası da bir harika. Çizimleri gayet kaliteli. Karakterler sizi içine çekiyor ve bırakamıyorsunuz. Konusu çok sağlam. Kurguya hayranım. Animesi neyse mangası da o benim için. Gözü kapalı herkese öneriyorum.  Eğer anime ve manga seviyorsanız mutlaka okumanızı öneriyorum. Konusuna zaten diyecek bir şeyim yok. İşlenişi, anlatımı her şeyiyle harika. Mangakasını kıskandığımı bile söyleyebilirim. Böylesine bir kurguyu kaçırmak istemezseniz.  Ben ilk bölümlerde Kira taraftarıydım ama seri boyunca fikrim değişti ve tarafımı L'den yana seçtim. Okuduysanız sizin tarafınız ne?  

Mutlu kalın! 

    Favori anime soundtracklardan biri Kyrie ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
DESİNG BY VALAR MORGHULİS