2017'ye Veda | 2018'e Selam

31 Aralık 2017 Pazar


Selam minna-san! :) 

Nasılsınız? Görüşmeyeli uzun zaman oldu değil mi? Kendimi kısa dönem askerlik yapmış gibi hissediyorum. Yine de 2017'ye son bir gönderi bırakmak istedim. Bir çoğunuz neredeyim diye yazılarımın altına notlar bırakmışsınız, çok mutlu oldum. :) 2017 yılı benim için maalesef üzücü bir yıl oldu. Öncelikle yılın bahar ayında işverenimin, iş değişikliği sebebiyle zorunlu olarak işimden ayrılmak durumunda kaldım. Daha sonra kendime tatil vermek adına İstanbul'a gittim 1 aylığına. Geri döndüğümde ise işimden ayrılmış olmanın verdiği stres ve çalışma alışkanlığının birden kesilmesi üzerine gelen psikolojik durum beni biraz halsiz yaptı. Kitap okuyamadım, film veya dizi izleyemedim.Yaptığım birçok şeyden kısa zamanlı keyif aldım. Son olarak sevdiğim bir idolün ani intiharı şok olmama yetti. Her anlamda boşluğa düştüğüm bir yıl oldu... 

Şu an bir edebiyat dergisinde kadrolu yazarım. Sanırım Ocak ortası yeni sayı çıkacak. Bu yıl yaptığım en güzel şeylerden biri dergide yazmak oldu. Gerisi zaten bildiğiniz gibi, beni takip edenler instagram da az çok neler yaptığımı biliyor. Kendimi tamamen amatör fotoğrafçılığa verdim. Bir yandan bir sitede anime eleştirmenliği yapıyorum. Ama bloguma bir türlü geri dönemedim. Çünkü yazacak bir şeyim yoktu. İçim doluydu ama kelimelere dökmek zordu. Kısaca kendime verdiğim sözleri de tutamadım. Bu yüzden bir süreliğine ara vermenin iyi olacağını düşündüm. 

Her neyse. Yakın zamanda geri dönmeyi diliyorum yepyeni kitap yorumlarım ve eleştirilerimle. Sizleri de çok ama çok özledim. :) Umarım 2018 yılı her zaman olduğu gibi gelenin gideni arattığı diye tabir ettiğimiz bir yıl değil de, herkese bol şans ve huzuru getiren bir yıl olur. Gerçekleşmesini istediğiniz hayalleriniz, iyi dilekleriniz gerçek olur. Sevdiklerinizle birlikte sağlıklı ve mutlu dolu dolu bir yıl geçirirsiniz.

 Başarı sizinle olsun. Yeni yılınız kutlu olsun! :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
DESİNG BY VALAR MORGHULİS