UYKU

20 Mart 2016 Pazar


Kimi zaman çekilen acılara verilen moladır ‘uyku’… 
Ama uyuyunca geçmez, geçerse uyursun ancak. 
Hayat bu, her türlü zorlu ve acımasız. 
Alçak bir yerde. 



Kaybetmeni ister, güçsüz düşmeni. 
Aslında dünyaya kısa bir aradır ‘uyku’ 
Rahatlarsın bir nebze, bir kaç saat için. 
Ancak yine hayattır seni ayakta tutan, çektiğin zorluklar, üzüntüler ve acılardır.
Hayat işte, ters köşe eder insanı. 
Anlayamazsın… Anlatamazsın kimseye… 

- İlknur Doğan (Kısanın Güncesi)


Dinlenilesi... 

11 yorum:

  1. uyku en büyük nimetlerden biri valla canısı. orda mutlu olabiliyoruz hiç değilse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım :)) hiç değilse uykumuzda rahat olalım...

      Sil
  2. İnsanın her gün ölme ihtiyacını karşılıyordur belki uyku. Ya da her gün uygun adım dalınan kuytudur sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''Ya da her gün uygun adım dalınan kuytudur.'' sözü kesinlikle bir şeyleri çağırıştırıyor. Bazı insanlar uyanıkken de uykuya dalmayı tercih ediyor nihayetinde.

      Sil
  3. Benim icin basrolunu oynadigim filmdir.bazen guzel bazen kötü bazen sıkıci bazen heyecanli bir film...

    YanıtlaSil
  4. Benim icin basrolunu oynadigim filmdir.bazen guzel bazen kötü bazen sıkıci bazen heyecanli bir film...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bazen başrolü oynayıp ardından yere çakılıyorum. Ama yinede en huzurlu olduğumuz yer uykumuz...

      Sil
  5. Uyku candır! :) Nasıl dalarsan dal her daim huzurlu hissetmeni sağlayan yerdir uyku bazen kaçış bazen varış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''Bazen kaçış, bazen varış'' ne de güzel özetledin. :)

      Sil
  6. hayat öyle mi yapıyor diyorsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat bir sağdan bir de soldan vuruyor diyorum :)

      Sil

 
DESİNG BY VALAR MORGHULİS